Entreprenadjuridik:
Får ni inte betalt av era kunder?

VÄGRAR KONSUMENTEN BETALA FÖR DET ARBETE NI UTFÖRT?

En vanlig men tråkig erfarenhet för en entreprenör som jobbar för konsumenter med renovering av hus och lägenhet är att det kommer klagomål först när fakturan har skickats ut. Ofta hamnar entreprenören i en situation där den måste göra en rabatt för att undvika en stor tvist. Ibland kan det till och med gå så långt att konsumenten inte vill betala alls.

VI HJÄLPER ER!

När man trappar upp med egen advokatbyrå så löses de flesta problemen innan domstol. Den som duckar betalning visar sig vara beredd att betala ändå.

Tvister kan vara besvärliga och oavsett vilken sorts tvist ert företag än kan hamna i, så finns det hjälp att få. Hos Creo Advokater hjälper vi er kostnadseffektivt att få in pengarna.

Om det är riktigt allvarligt så har vi omfattande erfarenhet av tvistehantering och hjälper er att inom er företagsförsäkring med domstolsprövningen med målet att kunna hämta pengarna åt er med kronofogdens hjälp.

Ring 08 120 196 12 och berätta något om problemet som är i era tankar just nu. Vi hittar en väg framåt!

    KONTAKTA OSS

    Har ni några frågor ni vill diskutera eller ha råd i aktuella ärenden
    är ni välkomna att ta kontakt med oss antingen via telefon eller e-post.

    Tack!

    Creo kommer att kontakta dig inom kort.

    Till startsidan